Sunday, April 19, 2009

if i aint got u baby



*bloK M*
Melbourne..
my yay all time favorite song...
yeahh..im struggling to finish my assignment after been *away* from the books.
now ..kind of a lil bit regret babeh!
but ..thank God...i googling my folder and i found this clip..
so the clip is endeavoring me!
the submition is on TUESDAY
i love u wanjihana...u r my superwoman...!
vernacular architecture...hu weeee.....
heater !oh heater!
kau memang nahas heater...!!
terasa kejiwangan membara tatkala ini jam di labtop menunjukkan pukul 2 pagi waktu Geelong..sejuk bukan mainn..heater saya x berfungsi..kenapa?kerana saya..seorang yang inovatif dan kreatif membuka semua skru untuk vakum lalu skru itu tidak boleh digerudi kembali..oh malang sekali...!
gigil2 membuat kerja yaa ..tmbhan sy punya rumah papan..
sian kan..sob sob sob..
i need heater...!!!i hate sejuk!!
gosh...!only this clip can cure me from shivering..
naaahh....shiver shiver shiver by coldplay..
dang!
sejukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
i cant do my work...
:(

1 comment:

Aida Narina said...

Tyaaaa, buy a new heater darling!! :)
Still boleh guna lama. U need the comfort to do the coursework. Owh, i kalau xde fan heater tak boleh hiduppp. Mesti dok dlm duvet je and tak mau mandi pagi, hehehe. Take care darling! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...