Sunday, November 29, 2009

Mari mencuba masakan Tya di Cafe WORLD..ade style laaa!



tadaaa...inilah hasil mee sizzling yang saya sudah masak....hebat bukan???kepada anda yang ingin mencuba masakan ini...ohhh sangat mudahhhh...!!rahsianya...






jeng jeng jeng









pegi la ke Food Court..
okeh lawak bodos..and tidak lawak..
apepun i swear u gemuk kalau u makan tya!
i swear!
secara rasionalnya,,saya tatkala ini mmg mempunyai masalah berat badan..
tambahan pula zaman2 duduk di ostolia ialah WINTER
balik Malaysia musim doroyen...!
hah..ambek kauuu!!
so sekarang mmg tgh pikir..mcmane nk diet tnpa senaman?
hi hi hi..perbedaan antara ahli sukan dan bukan ahli sukan..

ini merupakan mangsa pertama yang makan Yee Mee Sizzling...
anis diana..single and available...
jumpe die kejap jahh!
tak puasss wehhhh!!
apepun..i really appreciate anis..
she helped me alot..thanks love
ini merupakan mangsa kedua..adik saya...
nama die Tya jugak..
tp kami berbeda..die pendiam..and kurus!
tp jeles jugek dgn die..
sbb zaman2 mude mudi dlu saya berangan-angan nk
masuk STF or TKC
tp,no luck..
adik dah masuk ..tp insya Allah anak2 ku..hahaha
tp paling ketara die kurus n saya gems
opss...saya sudah bilang..saya gems..
memang gems!!
hoii..aku benci kau gems...
bila nk kurus??
bilamana saya nk kurus..mesti ade kenduri kendara..
kenduri kawin la ape la..lemang la..
ketupat daun palas...rendang dinding...Ya Allah!!!
JUSMATE 5..help me...!!
Jusmate 5 ni berkesan ke wehh???
saya balik Malaysia winter dulu ...sesampai nye di KLIA
lantas ibu saya berkata "ya Allah Na,Kurusnye kamu..banyak sgt ke projek smpai tak de masa nk makan?"
musim summer pula ibu saya berkata " ya Allah Na,apekene badan Na makin tambun setambun ala tomey tomey"
OH SNAP!! i hate it!!jadi mama mengesyorkan saya try JUSMATE 5...tp saya tak mauu..
sebab org ckp kalau makan ubat2 kurus ni..kalau stop nnti lagi gemok..
takan nk register biggest loser plak tya?
come on.....pegi naik basikal pegi...!


Baik ..ini pula mangsa terakhir....oh namanya Abang....i m gonna mishh him...Abang seorang yang baik...sangat kuat menolong org ..terutama saya..dan Abang sentiasa bersama saya di dalam kesusahan ..Abang merupakan Kezen saya....Kami agak Rapat ...Kami sentiasa berjuang untuk berlawan sesama yang lain di dalam GAME BODOH FACEBOOK iaitu CAFEWORLD,FARMVILLE ...yang terbaru ISLAND PARADISE....Abang sgt gemar makan..
die habiskan Mee saya...ohhhhh!!will meet him when i step in KL..miss u abang!
ok...jadi itu saja kisah sizzling....nyamannnnnnn...!
sekarang kita ubah topiks...

ROTI JOHN

weh,,,aku buat roti john weh...
jgn memain erk!
snap!!

baikkkkkkkkk...saya ingin mengucapkan terima kasih
buat KAK ANIS,Geelong..sebab beliau yg mengajar saya masak ketika saya
berada jauh di perantauan ...
huhuhu...
inilah dia Roti John Tya...
boleh di dapati di CAFE WORLD..


ok gmba micro roti john saya..
adakah mengiurkan saudara-saudari sekian..
kegiatan kuat memasak juga mengakibatkan

saya GEMS!

dang!!
sekali lagi saya mengundang Model Roti John Saya
untuk menunjukkan ekspresi muka
betapaaa sedappppppppppppppppppnyahhh
roti john kakak sedare die yang tomey tomey nieh
he called me "tomey tomey"
sounds stupid but i loike..
abang terinfluence tgk cik ah cik nin ..
ape ntah kat astro prima tu..

LAYANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!

Malam ni CHELSEA vs ARSENAL..
berdebarnyee makkkk!!

sesungguhnya sesudah kesulitan itu ada kemudahan (94:6)


3 comments:

Arief Arf said...

wah..
best gak dapat roti john sambil tgk arsenal lwn chelsea nanti..
hahaha

Tyazizul said...

yeahs...go go chelsea!!hehe

.ieLah. said...

tya, food court ipoh parade kah?
or jj? huhu
ohhh rindu nyah nak g sana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...