Friday, February 19, 2010

Pulang Ostrolia

Penghantaran kami ke Melbourne,di hantar oleh anak saudara dan adik beradik..walaupun tidak semua adik beradik mempunyai kelapangan untuk menghantar saya dan suami..namun, tidak mengapa....janji the prince Aqeel & princess Cha cha sudi menemani kami ..its ok!
Saya akui..ticha memang agak rapat dgn saya..memang kalau di Kuala Lumpur khususnya ticha pasti ingin mengikut saya pergi ke mane..pantangg nampak org pakai tudung...she will say
"te,nak ikut?"
and die akan ikut kite...kehulur kehilir takut kene tinggal....
tp apabila te kahwin dgn pak te( panggilan ticha kepada uncle jojo)
tetiba plak si kecil tu tidak mahu pada auntie die yang schomel ini!
sobs sobs sobs..
memang la sedih kan..kite punyeee laaaaaaaaa nk mendampingi die before balik Melbourne..
skali die boo layannnn daaa...!
antara bende yg menjadi attraction cha cha adalah dgn melukis!
cha2 akan mendampingi saye jike i started drawing something for her..
no wonder now she really good in drawing *sigh*and also good in fashion!!ha ha ha ..habis laa yeop anak awak....sudah meniru auntie2 nya bergaya...kih kih kih...so benda kedua nk mengoda ticha adalah dgn mengayakan cha cha..bg make up ke ape..die mmg suke...................!

namun begitu,,,elok pulak last day before nk balik Melbourne,,tetibe cha cha ni mahu pulak pada saye!haiiyoooooooooooooooooooooooooOOOOOOOoooo
jadi inilah hasilnya

kami berempat duduk di belakang kerete ..nasib kerete papa saya ni muat untuk org seperti kami...abaikan pemandangan di belakang!kah kah kah..cha2 comel ..dan aqeel comel..
cha cha mahu padaku ...aqeel mahu pada suamiku ..


baik..yang!
jom possing one big happy family?
tp sayang..gmba bergegarrr....................dushhhhh!cha cha siap lentukkkk lagiiie..

bersama aqeel...aqeel the handsome boy......nanti kalau balik malaysia mesti budak2 kecil ini sudah pandai membuat sesuatu yang lebih gmpak!

bersama mamaku,yang banyak berjasa..menyiapkan segala jenis prop untuk majlis pernikahan ku tempoh hari..I LOVE YOU MAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
with adam,adam terus ke KLIA after his class..bagus adam ni..now,i miss all my nieces and nephews...hope u guys will study hard for future..help your own parents ..Masing2 mempunyai tanggungjawab bila sudah dewasa ..especially terhadap kedua ibubapa..jangan sesekali lupa jasa mereka dan bersikap kurang ajar yee....!

enjoy with the clip...hahhhhhhhhhhhhh i miss MALAYSIAAAA oledi
sobs!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...