Wednesday, May 12, 2010

Suami tolong buat model

wall component di kerat dgn laser cutter ye ..
Muke abang pemotong kayu yang kelakar!!
suami gigih menolong isteri..yang hampir menangis buat benda alah itu
woot woot
akhirnya...aku mampu membuat wall component sebegini!!
Suamiku, kau begitu sempurna.....oh ya sudah lama saya tidak mengupdate belog saya!ini kerana saya sangat2 lah BUSY!!busy gile doww sem ni....sangat letih sem ni!
and cabaran juga kerana saya kini telah bergelar isteri..jadi makan minum suami harus juga saya ambil kira walaupun busy!tp Suamiku, i love you so much!!He helped me alot!!!!!
Lagi 3 minggu je nk abis sem ini..
jadi tidak boleh main2 ye!!
Will update when i have free time ..

Stay tune!



2 comments:

Atiqah Adnan said...

wah sangat cantik model kayu tu.. i like.. ^__^

Nana Azman said...

jambuuuuuuuuuuuuuuuu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...