Sunday, October 24, 2010

Silalah ke TYAAZ boutique




Salam and Hye kepada semua pembaca blog yang dah bersawang ini..
ok tatkala ini ,saya berada di Malaysia untuk menikmati cuti .Cuti sesudah habis belajar.
oh yeahh....banyak bende yang best kat Malaysia saye dpt menikmati ..paling best ialah meeting with your family!Remember Family 1st before anyone else..tapi kalau dah kawin,kene lah suami di utamakan...baik!Since kawin,dok asik update cite pasal suami je kan...kalini...ok laa nak la cerita pasal boutique yang di beri nama TYAAZ!
So kepada orang2 Ipoh yang di segani,jikalau anda terase nak beli barang2 hiasan rumah atau baju2 yang ade banyak Size dan for banyak occasion boleh la kunjung ke butik itu!!cehhhh
PROMOSI itu penting!

My butik just sebelah MERU POINT Riverside Walk Food Arena,where you can have lots of menu from Western ke Chinese i believe..So,kalau dah puas bershopping di Tyaaz boleh la korang makan2 kat Food Court ni!Hmm...Ice kacang die boleh tahan jugak..dgn Cha Keaw Tiaw..yummmy!!So,mmg x dinafikan kegemukan itu makin diteruskan!So,jika anda passing by nampak sign board ini di mana-mana (ceh berangan nk bukak cawangan) silah drop by!Tapi semua jenis fashion ade ..dari umur yang muda sehingga warga emas boleh mendapati baju or ape2 jenis barang yang sesuai mengikut citarasa masing-masing!Tapi basically,kalau nak hantar hantaran or nk sewa pelamin and anything!TYAAZ ada ok!jangan main2 dgn kedai TYAAZ ini!

So tadaaa inilah dia kedai yang boleh diklafikasikan sebagai kedai terhujung ..so ini Kedai Tyaaz from Side Elevation?!!
So ,ini merupakan keadaan kedai Tyaaz dari Luar ye ....di mana kami menjual dan menyediakan pelbagai kemudahan dari barangan perkahwinan sehinggalah barangan untuk menunaikan Haji..gituuuuu!Tapi Kain Ihram belum ade...Kain pelikat Gajah Duduk ..banyakkkkkkkkkkk!semuanya di import khas dari Indonesia ya pak!Tiada barang2 tiruan..!
Ini pandangan dari luar Tyaaz dari tingkat atas..Alhamdulillah,premis perniagaan kami di upgrade ke tingkat atas..Jadi atas banyak jubah2 dan pelamin untuk di sewa......
Once u enter the shop,kami juga menjual bunga2 seakan-akan hidup tetapi FAKE!kan trend sekarang nak bunga2 kembang di hiasi di kamar,pelamin dan sebagainya...jadi jika anda terasa nk mencari kelainan tatkala berkahwin,bertunang,cukur jambul..silalah!tanpa segan silu ..muncul di kedai TYAAZ!!
bunga-bunga juge boleh digubah..mengikut kehendak kalian..nak english style ke...bali style ke..ok rupenye bondaku ade darah seni patutla anak die kreatif(tak henggat).

Bunga-bunga mawar yang hadir memberi seribu cahaya di kedai TYAAZ..kah kah kah..ok terdapat pelbagai warna dan jenis ye.....
Selain itu,aksesori untuk kelihatan vogue dan bergaya juga boleh di dapati di sini.....uihhhhh
khidmat kaunseling untuk kelihatan chantik juge boleh ye..sementare Akak ade di bumi Malaysia ...





ohh nampaknya sudah ada customer....customer yang kononye nak kawin?tapi tak tau la bile minah ni nak kawin....ekekekee












ohhh yaa...dan inilah kami .......kami yang menjaga TYAAZ...ate mohh laaa ke TYAAZ!!





2 comments:

Missy CSI said...

ohh gambar terakhir...tya, please kurus kan badan ok..sangat perlu...nk tgk gambar kawen kamu yg chantek n meletop nnt

capt. keon alhan said...

knpe tak prnh prsn pon...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...