Friday, November 12, 2010

Ulu bendul


Hari itu cuti-cuti Malaysia,saya sempat la jugak pergi ke tempat menarik di Malaysia.
Asik publish pasal abroad je..Malaysia pun ape kurangnye...Jadi,sebelum berlepas ke Melbourne,
My dad ceh mcm zamam kecik2..bapak bawak saya p mandi sungai..Saya seronok..Kami pergi berkelah di tepi sungai.Emak saya menyediakan hidangan yang enak untuk berkelah..ohh please i miss my childhood karangan zaman sekolah rendah..and i often got highest marks for my karangan zaman sekolah rendah..pehh ingat siot!!no wonder la kau jadi blogger tersohor...huhu
So,my dad sgt awesome!walaupun anak die dah tue kerepot...tapi still jugak nak bawak anak die bersame cucu-cucunyah..pergi ke tempat yang superb begini..!Jangan ko tau tau..ade wifi!
oh Malaysia sudah maju!!I loike.........


So here is the place..Sungai ni telah didevelop kan..ewahh so..die dah ala-ala swimming pool with specific height ..bagus jugak la kot..untuk mengavoid kelemasan..tp satu...kalo kat oversea ni life saver ade di mana-mana...kt tmpt2 rekreasi begini patutnye ade laa kot....!kite menjaga keselamatan org lain...tak gitu!
Tisya sangat happy bermandi manda ngn Tatah...Tatah yang comel menjadi Crocodile..
Saya pun jadi crocodile ..tp tisya tak takut sangat..sbb saya crocodile gemuk yang comel
jadi ..kureng bergerak sikit..dah gemok kang!!muahahahahah
Ni little Aqeel yang takut Air..so cute..nasib bibik ikut..jadi bibik bisa letakkan Aqeel di atas slide itu..

Selesai sudah mandi..tisya n Qeel are now happy with horse....sampai ajak sarapan pun takmau!!!!

Ok..jika anda berkesempatan pergi ke Seremban..Jangan lupa singgah kt Ulu bendul..i think it is a perfect place to bring family for berkelah......and facilities die pun ok...mandi air sungai babe!
lame siot tak mandi..........


p/s: Setelah selesai kami pun fly balik Melbourne







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...