Sunday, September 2, 2012

Sambut Daddy Pocketroketman pulang di KLIA

Setelah dua bulan tidak berjumpa.Nearly 2 months x bertemu bersua muka.Inilah hari yang ditunggu-tunggu ..menyambut wira negara pulang .Walaupun hakikatnya kepulangan yang dinanti ini tidak membawa sebarang pingat,Namun,sebagai isteri saya sangat berbangga dengan segala yang telah beliau pamerkan kepada Rakyat Malaysia tatkala di Olimpik London.Selain excited nk berjumpa,saya juga excited untuk "mempamerkan" perut dan badanku yang makin membeso......
Perjalanan dari Ipoh cuma mengambil masa 2 jam lebih ke KLIA.Namun,kami sekeluarga bertolak agak lewat kerana ingin menunaikan solat fardu Zohor dahulu di rumah...dalam perjalan kira-kira setengah jam lagi ke KLIA.Suami saya telah pun menghantar msg memberitahu yang beliau sudah "landed"!
Ternyata,saya agak lewat untuk sampai di KLIA.Tapi saya berulang kali remind supaya beliau keluar agak lambat...sebab kalau dia keluar awal ..x jadi la suprise yang saya nk buat ini.Saya telah pun menempah "Belon" khas tanda apprecation terhadap beliau ..
so cute +____+
Thanks to my mom and my sis ...sebab diorang yang belikan actually ...heheh Saya agak berpuas ati dengan belon tersebut..sebab nak bagi bunga..macam x best..so kite bagi big pocketroketman ballons !
Setibanya saya di KLIA,suami saya hampir keluar dan saya tidak sempat untuk mengtouch-up kan muka yang lebar ini agar kelihatan agak shrink!Jadi dengan muka-muka yang baru bangun tidur ini lah yang telah masuk dalam paper!Haih.......

Tapi Tya x kisah...Janji Belon Pocketroketman berjumpa tuannya ..dan kami bersatu kembali!ekekekeke...untuk pengetahuan semua,tatkala kami berjauhan..both of us pakai casing Iphone yang sangat menerujakan....Masing2 memakain "half love shape casing"..so bila kami bertemua...Love shape menjadi satu...gitu dengan harapan bila tgk casing boleh hilang rindu ..

Cinta telah bertemu....Housing Iphone pun kini menjadi satu...so sweet kononnya :P
Tapi muka agak x boleh belah...muka bangun tido kan..what do u expect..
Ibu mengandung sleep a lot ..like seriously...

Tatkala di Airport,pihak MSN telah pun menyediakan juadah buka puasa buat kesemua para atlit dan kontijen yang baru smp dr London termasuk ahli keluarga.Actually,time dekat airport,saya memang x cakap banyak sangat dengan suami ..sebab bagi chance dekat orang lain jmpa2 salam2..tangkap gambar dengan retis...Retis ke?Retis la after olimpik macam dah naik sikit populariti nye ..huhuhu..jangan marah sayang!

Abang pocketroketman bergambar dengan abang ipar merangkap abang saya !Dan dua anak buang yang comel ..sorang suka bergambo sorang memang x suka bergambo ...Semangat #pocketroketman harus sentiasa ada ...lawa kan baju tersebut..Sold out!Thanks for those who buy and support the #Baju!
Abang Ipar saya merangkap Abang pocketroketman sendiri turut hadir untuk menyambut kepulangan wira ,,,adik sendiri dan sempat berbuka puasa bersama kami ...
Yang paling special,blogger terkenal Ustaz Hasrizal saifulislam.com turut hadir untuk menyambut kepulangan wira pocketroketman di KLIA.Terasa bertuah kerana ustaz sekeluarga hadir dan at the same time boleh berkenal rapat lagi dan merapatkah ukhwah kami sekeluarga..Maklumlah org perak kan!
The whole family yg available datang ke KLIA...my dad and my nephew both of them adalah penyokong tegar pocketroketman juga..
My darling sisters

After berbuka di KLIA,kami terus ke Bangi untuk berbuka puasa sekali lagi bersama family yang lain.Turut bersama cousin2 yang lain dan berjemaah Tarawikh ..Isyak,Maghrib dan lain-lain


Makcik Lela tetap membuat pulut kuning favourite suami ...memang perghhh sedap gila!
Memang request special ...sebab kepingin nak makan pulut kuning dari Olimpik lagi..
My SIL,kak shu turut membuat kejutan untuk pocketroketman ...Choc Moist yang sangat sedap!!


Terima Kasih buat semua orang yang menjayakan sambutan kepulangan pocketroketman ke Malaysia.Suami akan berada di sisi sampai baby keluar..dan buat masa ini kami akan sama-sama bertungkus lumus untuk membeli kelengkapan baby...Terima kasih juga buat semua yang kekal menyokong suami saya tatkala di olimpik 2012.Alhamdulillah,rakyat Malaysia makin mengenal sukan berbasikal.

1 comment:

WANiE@WaN said...

so sweet about casing phone tu!! kite doakan akak Tya n abg azizulhasni kekal bahagia slamenye n diberikn anak2 yg soleh solehah.. insyaALLAH.. amin.. ^___^
#ibu mngndung sngt comel! :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...