Saturday, January 24, 2009

i likeeeee Geelong!!


yeay...............i have a month more before i started my class..that kinda awesome..so i got my house already and this area is so cool..i like this pokok so much!ha ha ha..well,2 days in geelong..
i think i like the town...and definitely the families in Geelong...
plus..Geelong n Melbourne is so near...and i can meet my boyfriend anytime i want..
and tomorrow is weekend..lovely day for me.....*sigh*

6 comments:

MYSELF said...

bestnye.........nak dok ngn bf gak............

tHe bLoggeR said...

masa'a khoir,kak tya..nice pose..u look beauty in the pics..gud luck,kak tya..

Cik Kmar said...

OMG how i miss melbourne the place to be.

btw, i found your blog randomly. really reminds me of my wonderful memories when i was studying in UniMelb. =)

Anonymous said...

Tya, u didn't say where the location is, ie. suburb snd streetwise. The rest i will tell you but awaits your reply

Tya ilyana said...

oh gosh....are u phd student as well?
hmmm...siapakah?i think sume org in my hand now...no no..pening laa....btw,geelong is cool!i like geelong....

Anonymous said...

No Tya, I'm no longer a student altho at one stage I did attempt contemplating on being a full time student all my life. I loved it being a student, you get semester breaks and year-end long vacations. The study part got me tho but I really don't mind those assignments ... the only way we can make comparisons, our thoughts amongst students.
Another thing Tya, you should find out more the history of "Jillong", the history of Deakin from the Gordon Institute of Technology days, the history of the Architecture Campus, where originated, where moved, then shifted and how it landed to the Waterfront Buildings etc, etc. The suburbs of Geelong and the city developments, how they had changed it their profiles, over the years. Welcome to the Gateway to the Great Ocean Road. See I told you earlier, you'd love it.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...