Monday, October 31, 2011

Number 8 restaurant -Birthday Dinner-




Masih lagi bercerita pasal Birthdayku....Seperti kebiasaan..makan malam special..Haruslah Wajib!Jadi Suami membawa saya ke sebuah tempat yang amat menarik dan romantik di depan Yarra River.Restoran yang bertapak di Crown merupakan antara Restoran Seafood exclusive yang jarang saya nk masuk.Tapi sebab suami nak berlanje mari kite makan sahaje....

Number 8 seafood platter:- a selection of natural and cooked oysters, scampi, smoked salmon, scallops, whole market fish, prawns, poached mussels and Moreton Bay bugs.




Menu yang tampak Halal (seafood semuanya halal) adalah Menu yang kami order.Seafood platter,di mana cara masakan neutral semuanya hanya di steam ...Memang sedap..and terlalu sedap...Seafood yang dimakan terlalu fresh!Tapi,nak makan Oyster begitu sahaja i dont think i can..Tengok saja Mr Bean dalam Mr Bean Holiday..dia pun buang aje Oyster yang berasa sungguh wek wek wek....Oh no!me dont likey!Tapi kalau Mussels,,,auhhhh sedap ok!
Sambil kami makan-makan,ada orang lalu lalang depan mata sambil membawa sekuntum bunga untuk di jual.Lantas,suami yang saya sangat sayang..terus memanggil lelaki tersebut dan menghadiahkan sekuntum bunga itu buat saye...Terlalu happy!!!!!Bunga Ros Merah dari seorang suami yang saya sayangggggggggggggggggggggggggggg gile!
Jenuh jugak kami nk menghabiskan seafood tersebut.Walaupun nampak mcm seafood aje..tp makan2 sikit2 lame2 dah kenyang...Jadi pinggan tingkat terakhir kami x dapat nak habiskan....sebab terlalu kenyang!!!Was rushing sebab nk solat maghrib....


Love U sayang!

2 comments:

Anonymous said...

very da sweet couple...luv it !~

Anonymous said...

very da sweet couple...luv it !~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...