Tuesday, November 1, 2011

Harumnya bunga roses merah





On my bday,hubby was not here.He was in Sydney for his GP !
I went to the gym in the morning and was really shock to see the beautiful flowers after got back home!!Thank you sayang!!!!Actually,dapat rose semalam time makan tu pun dah rase best..now a big bouquet ..Tuhan saja yang tahu betapa kuatnya i jerit.....Aku berdoa kepada tuhan yang Maha Esa,agar hubungan cinta ku dan suamiku berpanjangan dan di redhai Allah sehingga ke syurga.Suami masih buat the best for me for my bday walaupun beliau mempunyai banyak hal untuk di uruskan..Saya sangat2 terharu dan bersyukur dengan ketentuan Allah SWT kepada ku...Amin!Semoga Allah memurahkan rezeki kami sekeluarga dan melindungi kami ...Amin



Well,Apart from that,Alhamdulilah saya masih mempunyai rakan-rakan yang sangat baik hati untuk menemani tatkala hari tua walaupun suami tiada di sisi.We went to a place called Williamstown Beach for picnic!Even most of my darling friends no longer in Melbourne tp still ada a few friends yang masih study.






so nom nom nom ....
seperti biasa ...makan itu best..sapa yang cakap makan itu x best mmg gila!
sebab tu saya memang susah nk kurus.
walaupun pergi GYM sekalipun...
uhuk uhuk uhuk
tp demi suami!Aku haru tegar menjaga kesihatan yang hakiki
untuk itu..mari makan BBQ ayam lemon

dan cha keaw tiaw!


Yummy!Yummy!Yummy sangat kan...........

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...