Sunday, November 20, 2011

1st time masuk Majalah



Tahniah Malaysia atas kemenangan menentang Myanmar sebentar tadi.Tentunya kami di Melbourne menjerit-jerit pada minit keakhir setelah Malaysia menang!Apa-apapun diharapkan kesemua players still cool and akan mempamerkan aksi yang terbaik in final!Insya Allah..Harimau mengaummm aummmmmmmmmmm!

Ye la..Bola sepak je harimau..abis tu kalau atlit2 basikal asal takde nama timangan...nak gak dapat trend kat Twitter!Apa-apa pun saya bangga menjadi Anak Malaysia!Malaysia akan berjaya kita fokus kedepan!(x de kaitan disitu)

Tatkala menonton bola,di saat-saat awal,takde bende nak buat lantas tgk folder2 gambar..So terjumpa lah gambar2 di bawah ini.Actually kalau x publish rasa risau takut hilang memori kate orang.Jadi,dapatlah sekiranya kongsi-kongsi pengalaman dengan pembaca yang budiman.

Nak dijadikan cerita,tatkala saya menemani suami untuk Online bersama readers Utusan.Kami berkenalan dengan wartawan majalah Harmoni!Ok fine.(Aku tak tahu Majalah ini).Rupanya Majalah ini dah lame ade kt Malaysia.Is just that aku yang tak tahu kewujudan Majalah tersebut.So,nk jadikan cerita edisi pertama Majalah ni yang aku beli adalah dimana memuatkan Gambar Sazzy Falak tatkala mengandung sebagai cover.Gila ketinggalan.

The 1st gamba aku masuk majalah was this magazine!Lol...Ok thanks to the wartawan for publishing my face.At first,they said gonna cover our wedding in the magazine.End up not the whole story pun.Its just about his injury.Tapi takpa,we are not begging for that tho!Yang penting gambar rumah mak aku masuk majalah!agagaga..And ade la gambar seketul dua gambar kahwin aku dalam tu.Anyway thank u so much for it!




2nd one -During our Umrah Journey.They needed our pictures .Alhamdulillah the honeymoon went well.And im in love with Mecca and Madinah so much!Kalau ada banyak duit nak sahaja aku pergi perform Umrah tiap-tiap tahun macam Dato'Siti! Pun begitu,kebesaran Allah di bumi yang indah itu sukar digambarkan.Aku bersyukur kerana dapat menjejakkan kaki bersama suami tercinta!Thank u to my parents for the wedding gift!





3rd:- Di sebabkan kami mengambil Arma sebagai pereka baju dan planner.So beliaulah yang baik hati memanggil wartawan majalah tersebut untuk memuatkan gambar2 perkahwinan kami hasil reka beliau dalam Majalah itu.Kalau di perhatikan gambar perkahwinan Azizulhasni tidak pun tersenarai dalam Majalah tersebut.Oh hatiku terluka.(Just Kidding).Terima Kasih jua budak wartawan Majalah Pengantin yang susah payah datang ke Ipoh untuk mengambil gambar perkahwinan kami.Sungguh Appreciate!








Bilik pengantin ini merupakan hasil idea ibundaku..Sungguh kreatif ya ibuku...I love u so much Mama!
Oh now dah nearly 2 Tahun aku bergelar isteri kepada Suami!
I love you so much dear.!
May Allah bless us.

Xo

1 comment:

dilakochan said...

"Dulu budak nakal, sekarang jaguh dunia!" ...

:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...