Tuesday, November 22, 2011

7 Emas dari atlit berbasikal trek negara dan Se-emas dari skuad Harimau Muda aummm

Alhamdulillah,bersyukur dengan pencapaian pasukan basikal trek negara Malaysia yang kesemuanya telahpun mempamerkan kehebatan mereka yang luar biasa.Tentunya peminat basikal tertanya-tanya di manakah Azizulhasni Awang?Untuk kali ini,Azizul tidak bertanding di Sukan Sea kerana membuat persedian ke World Cup Cali yang akan berlangsung pada bulan hadapan!Jadi mari kita sama-sama mendoakan beliau dan rakan-rakan agar dapat mengharumkan nama Malaysia di COLOMBIA!

I dont know whether i can reach COLOMBIA or not.Because as far as i concerned,COLOMBIA is really far!Even travel from Aussie,it takes 2 days.Auchhhh sakit bontot ok duduk lame2 dalam flight.Pergi ke London yang 13jam tu pun stress...apatahlagi yang berhari2...hmmm oleh demikian.pingat harus dikecapi kerana memikirkan jumlah masa yang di ambil untuk Travel.

Ok,berbalik kepada cerita Skuad Berbasikal Trek Negara yang menyumbang Emas untuk negara.Most of them,are training with John Beasley and Harnizam Basri.Well,i must say im so proud with the emerging of glorious cyclists. Good Job!!Im hoping they will keep focus and train harder to get a world cup medal too.

Segala penat jerih sebagai seorang atlit,benda yang paling utama nak di laksanakan ialah berusaha dan bertawakal dan sentiasa berdoa kepada Allah yang Maha Esa.Jadi,setelah Sukan Sea berakhir,terdapat banyak lagi series pertandingan yang bakal mereka bertanding.

Anyway,Tahniah once again untuk basikal team and Harimau Muda!!Aummmmmmmmmmmmm...Seronok sangat bola menang!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...