Sunday, November 23, 2008

agak COOL?



bila la agaknya ...saya mempunyai masa dan wang untuk bershopping di bandar metropolitan itu..lame sungguh tidak menjenguk ke top shop..haish!i like this top..gonna grab this baju next week...what ever...nak jugak!
and..i like one lovely top dkat guess..sooooo nice....blink blink!tp shooot..takde duitt...tension nyeee...zaman-zaman student ku sungguh indah ..=(

well,maybe one of the reasons y im so shopoholic during my students time is because all my friends sooo into shopping..abis kelas je..konfirm tuka baju and window shoping..epecially my rumate..fiza..oh rindu sungguh!now im so pasif..gonna be active back soon..huhu..


well well well...im pleading my mom to belanja me a new sunglass and spect as her anak will pursuing master..kene bodek2 sikit...huhuhu...i want Dolce mama..!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...