Thursday, August 14, 2008

the best restaurant ever in BELGIUM

Di Brussels.,Belgium..
Kami berjalan-jalan di sekitar bandar itu
dan menjumpai satu lorong di mana terdapat semua restoran halal yang menyajikan makanan yang enak belaka..
saya memang tidak boleh DIET while TRAVELLING!!
outside of the restaurant..banyak gile seafood utk di pilih...for diet people better dont come...
the interior...so romantic..lagu2 jiwang skali..tp sbb makan ngn family saat2 kejiwangan tu hilang..

before we get our dishes,they served us yummy "fish soup"
my dad...love u....sangat romantik dgn candle bagai..thanks papa!
i love my dad so much.......!!
seafood paella..damn..sangat sedap n sangat banyakk!
i forget the name..but the taste really good!


how i miss this moment so much.. sangat sedap+romantik..my dad belanja for my abang yang tatkala pada waktu itu akan mendapat ijazah kedoktorannya..well..eurotrip 2008..is because of him..thanks a lot yeop..next year ..aussietrip pulak ye..:D..saya sangat cuak untuk menyambung master!!melihat kak shu yang sangat kusyuk membuat thesis nye...my sister was a student from University College London while my brother from University College Dublin..i been thinking to futher to UK too..following my friend,reen or leen said UK better ..but haishh..!!malas nk tuka2 U di saat-saat ku sudah mendapat kerja!he he he..im going to start my work after my convocation..have to be serious..now im in my mood to make some revision..cuak dowh nk design!i almost forgot all the architecture knowledge for instance..:(..

2 comments:

Redbloodsnow said...

whoaaaaa...mkn kat belgium yek...perhhh!!!!
makan tuh mmg malatops okeh
nengok gambo jek dh leh watkan z terlapaq noooo..hehe

Tyazizul said...

hehe...yeay!fun gile makan situuuuuuu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...