Monday, August 16, 2010

Aku ,Puasa dan HOMELESS BUSUK




baik kite buke dengan santapan rohani..eh ni TALAPIA masak merah?org selalu bakor ikan TALAPIA ..saye masak merah..hebat tak anak-anak emak di luar sane..talapia bile di goreng..sedap nok isinyahh!ini adelah pencubaan pertama saya yang berhasil...tahniah buat diri sendiri..teruskannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!ok full stop
Assalammualaikum...

Selesai sudah review..tp banyak siot aku nk kene buat..damn!
Sabar di bulan puasa...
ok tatkala ini saya ade di Library ..kat city..
bayangkan..saya menaip blog tanpa bernafas
sbb x tahan nk cium bau org sebelah ...
lagak gaya macam homeless
bau die haram...saya tau bulan puasa...
tp hanya Allah sahaja yang tahu...
dah la saya x cukup tido..tido 3 jam je semalam..
tp kene tunggu kawan2 sebab nk berbuka bersama even waktu berbuka sudah pun masuk..
jadi kene tunggu,,dengan peningnye...dengan ngantuk..bau sebelah yang harum...
tapi saya tertarik nak tulis blog time ni sbb nk bace buku saya pening jadi..
saya just nk ckp orang homeless sebelah saya ni...pegi LIBRARY jugak!!
see?
walaupun nampak selenge,kotor,tp still tau mengunakan teknologi dan pandai mengunakan masa untuk membaca,,,just takde rumah je.....tp apapulak cerita dgn org2 kat Malaysia?
hari2 saya dok bace paper,,cite x best...!weh weh weh..come on aa weh..
what happen to all of you??sengal ke ape...
bodoh la weh!benggang aku!
buang baby sini sane......tanak anak takyah la gedik....shit la wehhh!!
bengang gile aku......

bersambung


now nak tuka topix supaya nmpak seperti berpuasa sikit....












sambung cerita bukak pose smalam....




saya berbuka di sebuah french restoran and makan crepe...






wahhhhhhhhhhh??sedap bukan?? fingers cross

tolongss laa ateyahh!atiyahhh!ateyaahhhh...

ok sedap korang..buke sorang..tu aa pengorbanan seorang isteri...suami g gym...tatkala pose g gym ..sobs..so di sbebkan tunggu friends so saye makan la serbe sikit untuk menampung kelaparan..........

alkisahahnye..baiklah itu semua menu semalam yang mengemukkan....untuk harini kesedapan lebih berbeda.. semalam saya dah berhempas pulas...harini ntah apesal tetibe rase rajin-rajin gile...nak masak untuk suami........suami pun arinia de gym gak..haku tensi je..time dorang ambek mesti time2 nk berbuke..daymmm!so,takpelah saye masak dan berbuke dahulu kemudian saye bagi la suami makan part die..........
saya dari seorang yang x terrer masak duduk perantau tetibe ade skill masak!tapi now just tak reti nk bahagikan mase nk masak n buat drawing sbb for meh kalo masak mcm takes time..LOL biase la saya budak baru belajoooo!tp,Alhamdulillah....saya sempat p library tadi..so terubat la jugak kemalasan sbb arini saya p 2 libraries ..dengan bantuan PR saya iaitu siapa lagi..suami haku!kite kene drag sikit tempat2 gitu kt suami bg die open..so he knows!if not susah...sume bende x pnah pegi....
selesai pinjam buku...saya ade esemen kene anto lg Jumaat ni..natangs!!
ok jadi,haruslah terus berusaha ye kawan-kawan......jam dah nak dkat2 pukul 12 pun x start ape lg..maybe sbb letih masak tadi....ok !saya akur saya bukan terrer sgt bab2 nk menguruskan rumah sbb now macam pikir nak menghabiskan sem terakhir ini dgn lebih cemerlang...lipat kain pun for me takes time..so kain akan di lipat sekiranya ada masa...adakah saya typical budak arkitek atau saya mmg malas?what heverr...what heverr...

Menu bebuka dari tangan orang yang schantik...isteri schantik dan solehah


AYAM BBQ.perencah sendiri.sekian


APAM BALIK HOMEMADE-buat tepung sendiri-adunan sendiri tapi silap beli jagung patutnye creamy....tapi perut gembira bebenarr sebab kuih idaman siap!!
Apam Balik yang schantik dari tuan yang schantik dan gemok-gemok sepoi bahasa


Nasi goreng KAMPUNG-siap cili hijau okehh-kangkung takkdopp bubuh pak choyy-LAYANNNNNNNNNNNNN~


dan masakan org MELAKA..ASAM PEDAS IKAN ..ape name ikan tu ntah...ingat nak beli SNAPPER..tapi mahal no!aku tak sekaya ituuuu..fahammm!jual ikan smpai 30 doler..natang!


nk di jadikan cerita..ade sorang abang cyclist tu ..yang bernama JUNAIDI telah pun masak BERIYANI GAM KAMBING YANG waka waka eh eh ..sdap siot...ok!


So as a conclusion,korang gile aa brape banyak aku makan untuk bebuka today??isk isk isk..
serius dow,,susah nk control makan bile mane perut ckp NAK NAK NAK!Ok sehingga berjumpa lagi.....susah nk masak ikut kate perut sebab suami atlit ni banyak pantang larang nyahhhs!!!kalau ikut kan perut.....aku nk je buat kuih gelang!dengggg dengggg







OKDAHBYE!





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...