Wednesday, July 8, 2009

pisau jahat!

Ya Allah..tangan gemok sape tu...!

i snap using my lappy..so agak harem!
akibat sgt serius memacking bajuu..
tetibe tgn kene pisau..
ambek kau!!
perghhhh.....bisa sebisa2 nyahh..
esok..i balik Australia..
gurauan selsema babi sungguh mencuak kan diriku..
i need to be a good slave...mencari keredhaan..di samping menuntut ilmu..
thanks a lot PARENTS!
without both of u im nothing..raya im gonna be alone....sob sob!

oh yea..pengunjung belog yang budiman..
mama saya x lama lagi nk bukak butik..namenye TYAAZ collections...
kalau saya x nak kerja arkitek..saya nak kerja ngan mama saya lah!!
malam ni kami ade dinner semperna anniversary abg saya..tmptnye..jeng jeng.....
esok flight awai pagi....bye2 Malaysia...

menuntut ilmu biar ke negeri cina...jadilah BELIA yg berguna ..gituew..jgn menjadi BELIA yg poyo!sekian terima kasih..


LOVE YOU BOTH!!MUAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...